Jste zde
Domů > Zboží > Ochranná síť na trampolínu pro velké průměry od 140 cm

Ochranná síť na trampolínu pro velké průměry od 140 cm

.

Ještě před nákupem tohoto nářadí se vyplatí dobře se informovat o všech bezpečnostních prvcích, o technických parametrech, kvalitě jednotlivých komponentů a dostupnosti náhradních dílů. Současný trh nabízí trampolíny vyráběné v různých průměrech, od těch nejmenších v průměru 90 cm až po obří s průměrem 460 cm.
Všechny větší typy od průměru 130 cm by měly mít již ochrannou síť proti pádu na zem a stejně tak zabezpečení proti průlezu pod dopadovou plochou. V minulosti se totiž přihodila řada vážných úrazů způsobených ve chvíli, kdy si při skákání děti hrály pod trampolínou, anebo tudy prolézala domácí zvířata.

trampolína s ochrannou sítí

Jakou velikost zvolit

S ohledem na výšku výskoku musíme zvážit, jaké nářadí pořídit do uzavřené místnosti s nízkým stropem. Zatímco do venkovního prostředí můžeme uvažovat o velkých průměrech, do bytových prostor pouze do průměru 140 cm. Tam se uplatní především skládací, které lze po cvičení pohodlně uložit do skříně.
Zkušený prodejce by vám měl být schopen také poradit s výběrem konkrétního výrobku a zároveň vás upozornit na některá bezpečnostní kritéria: V okolí odrazové plochy by měl být volný terén alespoň jeden metr z každé strany a zároveň bychom je neměli umísťovat v blízkosti velkých větví stromů a také elektrického vedení.

trampolin park

.

Dbejte na zásady bezpečného skákání

  • Neskákejte se svačinou v ústech, nebo se žvýkačkou, najezte se v klidu u stolu a na trampolíně pouze sportujte. Jídlo může snadno zaskočit, jsou známy dokonce případy udušení.
  • Odložte všechny ostré předměty, které by mohly způsobit úraz.
  • Dbejte na zabezpečení ochrannou sítí na trampolínu https://www.goodjump.cz/ochranne-site a krytem pružin.
  • Pohybujte se na odrazové ploše pouze samostatně, maximálně ve dvojicích stejné hmotnostní kategorie.
  • Děti by neměly využívat trampolínu bez dohledu dospělé osoby.
  • Odložte obuv, svlékněte ponožky a skákejte pouze naboso, boty a ponožky podkluzují a nezajistí při cvičení dostatečnou stabilitu.

.
Top