Jste zde
Domů > Zboží > Rychlé hubnutí – jak zatočit s nadváhou i obezitou

Rychlé hubnutí – jak zatočit s nadváhou i obezitou

.


Kdo by nechtěl mít krásnou štíhlou postavu a váhu ideální na výšku své postavy i pro svůj věk? Někdo má to štěstí, že ať sní cokoliv, tak na váze nepřibere ani deko a někdo, jak se říká, přibere i z čistého vzduchu. A tak jsou tady jedinci štíhlé postavy a pak ti, kteří neúspěšně bojují s nadváhou či nebezpečnou obezitou.
Ideální tělesná hmotnost není totiž jen otázkou krásy a štíhlé postavy, ale především vlastního zdraví. Obézní lidé často trpí různými zdravotními potížemi, které jsou mnohdy i životu nebezpečné. A i když se snaží trvale zhubnout, tak se jim to nedaří. Jak tedy na rychlé hubnutí?

diář

Především je potřebné se vyhnout drastickým dietám, které jsou spíš způsobem hladovění a následného jojo efektu, než zdravého snižování hmotnosti.

Vyvážený jídelníček, pohyb i doplňky na hubnutí

V první řadě je namísto hladovění potřebné upravit jídelníček. A to tak, aby byl vyvážený a obsahoval všechny potřebné látky a vitamíny. Obsahem takového jídelníčku mají být zdravé tuky, bílkoviny, vláknina a již zmíněné vitamíny a minerální látky, které se starají o vaši imunitu a kondici.
Z jídelníčku je vhodné vyřadit jednoduché cukry, jako jsou sladké limonády, sladkosti, alkohol a podobně, dále potraviny jako je čerstvé pečivo z bílé mouky, mnohdy se nedoporučují ani mléčné výrobky kromě například zakysaných produktů.

fitnes

Co nemůže v takovém jídelníčku chybět, jsou ovoce a zelenina. Vzhledem k tomu, že ovoce rovněž obsahuje cukry, tak je vhodné jej zařadit především v dopoledních hodinách a s mírou. Dále se doporučuje jíst bílé maso, ryby, rýže, používejte olivový olej. Hubnutí podpoříte i bylinnými čaji.
Důležitá je i pravidelnost stravování, čím zabráníte hladovění a mlsání především ve večerních hodinách.
V neposlední řadě je to pohyb, který při hubnutí nesmí chybět. Pokud nejste zrovna milovníky fitness, tak pozitivní efekt na hubnutí přináší přirozená chůze a plavání a přidávat posilování, jízdu na kole či rotopedu, jednoduše pravidelný pohyb, který vám vyhovuje a dělá radost.
Často jsou při boji s nadváhou a obezitou potřebné i různé doplňky určené na hubnutí jako třeba přímo léky na hubnutí, které s dodržováním nízkokalorické diety a pohybu přinášejí požadovaný efekt rychlejšího hubnutí.

.

.
Top